Wednesday, June 1, 2011

IT representative training

salam all,
   Hari ni sangat2 bz dgn masalah di office and at the same time ada it representative training with all area office clerk.Yesterday, our firewall down....adoiiiiiiiii..macamana ni...why down....squid corrupted????????adoi pening2 .....bertambah stress aku......1st step aku kene setup direct connection dari sdhsl terus ke switch.....so apa lagi current setting guna bridge....now kene setting guna PPPOE....berpeluh jugak...aku ni nama je semua area aku yang setuuppppp tapi ada masa sengal gak......cepat lupaaaa.......so pagi2 dah rushing datang keje awal and setup and setting balik semua printer guna ip lain.........urmmmm...and the same time yang bestnya new staff aku technician dah masuk....fuhhh...selamat kalau x memang matila aku nak setting semua pc and nasib baik eni tolong sekali..........so tepat jam 10 bermulanya class IT ....suh diorang sarap dulu sblm kelas bermula..anyway hope all my representative enjoys during this session......







Tekun si Meng memikir macamana nak solve scenario tu...kak marina and kak aisyah....golak je...










No comments:

Post a Comment